30 Napos Pénz Visszafizetési Garancia!!
KORLÁTOZOTT IDEIDG ELÉRHETŐ EXKLUZÍV KEDVEZMÉNY, AKÁR | 50%

    Az elem hozzáadva

    ÁSZF

    Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

    Travelbliss Webshop

    Köszönjük, hogy a Travelbliss webshopot választottad! Kérjük, figyelmesen olvasd el alábbi általános szerződési feltételeinket vásárlás előtt.

    Üzemeltetői adatok

    Travelbliss Webshop, GasztroDream Kft. Csalogány utca 56., Kaposvár, Magyarország.  Adószám 25772317-1-14, Cégjegyzékszám 14-09-315450, Email: info@felhoparna.hu

    Vásárlás menete

    A vásárlás menetének részletes leírását webshopunk „Vásárlási információk” menüpontjában találod.

    Fizetési feltételek

    A webshopban bankkártyás fizetés és utánvétes fizetés érhető el.

    Szállítási feltételek

    A megrendelt termékeket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, melynek díját és várható szállítási idejét a termékoldalon, illetve rendeléskor részletesen feltüntetjük.

    Visszaküldési és visszatérítési feltételek

    Fontos számunkra, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, ezért rugalmas visszaküldési lehetőséget biztosítunk.

    Visszaküldési feltételek: A kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldheted a terméket. A termék eredeti állapotában, használatlanul, sértetlenül és az eredeti csomagolásában érkezzen vissza hozzánk.

    Kérjük, mielőtt visszaküldenéd, jelezd ezt az info@felhoparna.hu címen a neved, rendelési számod és a termék megjelölésével.

    A visszaküldött csomagnak tartalmaznia kell az eredeti számlát vagy egy rövid jegyzetet, amely tartalmazza teljes nevedet és e-mail címedet.

    Amennyiben a termék nem felel meg ezeknek a feltételeknek, fenntartjuk a jogot a részleges visszatérítésre vagy az elutasításra.

    Visszaküldési cím: Travelbliss Webshop [Csalogány utca 56., Kaposvár,]

    NE utánvéttel küldd vissza a terméket. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A nyomkövetési számot javasolt elküldened részünkre.

    A visszaküldött termék árát 14 munkanapon belül visszatérítjük az eredeti fizetési módra.

    Hiányzó termékek

    Amennyiben hiányzó terméket tapasztalsz, jelezd azt 30 napon belül az info@felhoparna.hu e-mail címen.

    Sérült vagy hibás termékek

    Ha sérült vagy hibás terméket kaptál, ezt a kézhezvételtől számított 5 napon belül jelezd az info@felhoparna.hu címen. Mellékelj fotót vagy videót a hibáról. Az esetet kivizsgáljuk, és szükség esetén termékcserét vagy visszatérítést biztosítunk.

    Garancia és jótállás

    Termékeinkre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát, valamint gyártási hibára vonatkozó további garanciát vállalunk. Ez nem terjed ki a nem megfelelő használatból eredő károkra, baleseti károkra, gondatlanságból eredő károkra és természetes kopásra.

    Termékcsere

    Termékcserére jelenleg nincs lehetőség, ilyenkor kérjük a visszaküldési folyamatot igénybe venni.

    Vásárlói visszajelzések

    Vásárlóink visszajelzéseit nagyra értékeljük. Örömmel fogadjuk véleményedet a vásárlást követően webshopunk visszajelző űrlapján keresztül, vagy az info@felhoparna.hu címen.

    Panaszkezelés

    Panaszaidat kérjük az info@felhoparna.hu e-mail címen jelezd, melyet amilyen gyorsan tudunk vlászolunk, de legfeljebb 30 napon belül kivizsgálunk és megválaszoljuk.

    Adatkezelés

    Adatkezelési tájékoztatónkat a webshop oldalán külön megtalálhatod. Személyes adataidat kizárólag az ÁFSZ-ben és az adatkezelési tájékoztatóban leírt módon kezeljük.

    Egyéb rendelkezések

    Jelen Általános Felhasználási Szerződés elfogadásával a vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a feltételeket.

    Jelen dokumentum hatályba lépése: 2025.03.17.

    Köszönjük, hogy a Travelbliss Webshopot választottad!

    Reméljük, elégedett leszel termékeinkkel és szolgáltatásunkkal!